24.10.07

KH Lloreda: comportament responsable amb els partprenents amb un Codi Ètic i un SIG


Comportament responsable amb les parts interessades a partir d’un Codi Ètic i el Sistema Integrat de Gestió

KH Lloreda disposa d’una política de Responsabilitat Social centrada en la millora contínua del seu sistema de gestió, cercant la satisfacció de totes les parts interessades, amb les quals interactua segons les pautes que marca el seu Codi Ètic.

A partir del 2001, KH Lloreda va definir la seva política ambiental i al 2004 va elaborar el Codi Ètic.

L'objectiu ha estat gestionar la Responsabilitat Social de l’empresa d’acord amb el propi Codi Ètic i en el marc del Sistema Integrat de Gestió. Fruit d'aquest procés l’empresa ha obtingut la certificació en Gestió Ètica i Socialment Responsable segons la Norma SGE21:2005, mentre que des de fa uns anys ha anat rebent l'ecoetiqueta de la Unió Europea per a bona part dels seus productes.

Veure fitxa Bona Pràctica KH Lloreda (Aquesta fitxa ha estat elaborada per Josep Maria Canyelles per al projecte Ressort)