Més enllà del producte ecològic, hi ha tota una filosofia de relació amb el territori i amb els proveïdors.
Vinificació ecològica: La normativa ecològica limita l’ús del sulfurós. Per tant, treballen amb un nivell d'higiene molt per sobre la d'un celler convencional.
Qualitat: Malgrat la singularitat que els dóna el segell ecològic, no s’hi poden repenjar, ja que cal fer un esforç constant per a millorar la qualitat i això vol dir esforçar-se.
Relació amb els proveïdors: Creuen que són els que estan pagant millor els pagesos, i la prova és que tots estan contents malgrat el grau d’exigència que els plantegen. De fet, pagar bé és una manera de garantir que la qualitat és l’òptima i que el compromís dels pagesos amb el producte és constant.
Clima positiu a l’organització i al territori: No pots viure satisfactòriament en un entorn on tothom està malament, i que no els estar en una empresa amb mal clima o amb persones que malvisquin, o formar part d’una comarca amb mal rotllo constant ja que es perden energies importants.
Altres proveïdors: En algun país es demana que la cola de l’etiqueta pugui desprendre’s amb aigua. Malgrat que aquí no es demani, això els ha portat a generalitzar aquesta pràctica.