20.10.13

El Parador de Canet

Aquesta fitxa recull de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social s'emmarca en l'acció promoguda per l’Ajuntament de Canet de Mar, amb la realització tècnica a càrrec de Responsabilitat Global, i amb el suport de la Diputació de Barcelona en el marc dels Tallers d'acompanyament a empreses per a millorar la gestió de la Responsabilitat Social a l'empresa.

Presentació

El David i la Mar porten la direcció del Restaurant El Parador de Canet des de l’estiu del 2007. El David des de la cuina i la Mar coordinant la sala, fan d’aquest restaurant un lloc acollidor amb un ambient agradable on es pot gaudir de cuina de mercat. Aquest tipus de cuina, ancorat en la tradició catalana, està basada en productes frescos i preparació casolana. En aquest intent de mantenir la tradició de la cuina de casa nostra, s’han especialitzat en paelles i arrossos, la qual cosa els ha portat a anomenar-se restaurant - arrosseria. També es dóna importancia al peix fresc i al marisc.

La filosofia de l’empresa es pot resumir en una expressió: volem enamorar els nostres clients, que puguin passar una estona agradable, desconnectant dels neguits que puguin tenir. És una manera d'explicar el tracte cordial i familiar amb la clientela i l’excel·lència del producte.

Els valors de respecte i sostenibilitat són els que més destaquen, i ara mostrarem quines són les bones pràctiques concretes que porten a terme i els seus compromisos. [Llegir fitxa sencera PDF]